Wordt het eens tijd voor een bv?

Administratiekantoor De Westereen

Heeft u een eigen onderneming en bent u op zoek naar advies? Of wilt u (deels) uw administratie uit handen geven? Apuls is al meer dan 20 jaar actief als administratiekantoor in de regio De Westereen en kan u gedegen adviezen geven met begrijpelijke cijfers. Want uw cijfers tellen!

Apuls is meer dan een administratiekantoor

Apuls is niet alleen gespecialiseerd in het afhandelen van administratieve werkzaamheden. Voor uw bedrijf in De Westereen kan het administratiekantoor van Apuls ook een helpende hand zijn en u ondersteunen met behulp van fiscaal- en bedrijfsadvies. Uw bedrijfsresultaten zijn van groot belang voor uw onderneming en de strategie die u inzet. We kunnen u daarom adviseren over uw belastingzaken, maar kijken ook naar de financiële en juridische aspecten van vraagstukken.

Ook voor de startende ondernemer in De Westereen

Als startende ondernemer komt er veel op je af. Het administratiekantoor van Apuls kan u helpen met het opstarten van uw onderneming. Zo bestaat er een mogelijkheid om Apuls met u mee te laten kijken, zodat u zeker weet dat u de zaken goed voor elkaar heeft. Voor meer informatie voor startende ondernemers in De Westereen kunt u hier meer lezen.

Diensten als administratiekantoor in de regio De Westereen

Voor de volgende onderdelen kunt u bij het administratiekantoor van Apuls terecht:

Bedrijfsadvies
Fiscaal advies
Salarisadministratie
Jaarrekeningen
Online boekhouden
Administratieverwerking

Wat zijn de kosten voor administratieverwerking?
Dat hangt van een aantal factoren af, bijvoorbeeld of u een bedrijf hebt runt met een groot aantal werknemers of juist het tegenovergestelde. Salarisadministratie neemt zo meer of minder werk in beslag. Neem contact met ons op voor meer informatie over uw mogelijke kosten.

Controleert Apuls ook administratie die ik zelf verwerk?
Ja. Wanneer u zelf uw administratieverwerking verzorgt, kunnen wij dit voor u controleren en tevens adviezen geven. Zo weet u altijd of u op de goede weg bent of dat u nog moet bijsturen.

Kunt u Apuls als gesprekspartner met uw bankier inschakelen?
Ja, door onze brede connecties bij diverse bankiers en financieringsinstellingen kunnen wij als gesprekspartner samen met u het optimale resultaat voor u bereiken en de voor u mogelijk ingewikkelde taal in gewone woorden weergeven.

Kunnen jullie ondersteuning bieden bij het boekhouden?
Apuls kan ook toezicht houden en ondersteunen bij het boekhouden. Deze samenwerking gaan wij vaak aan met kleinere ondernemingen waarvan de eigenaar graag de boekhouding (gedeeltelijk) zelf wil doen.

Kan Apuls ook naar mijn kantoor komen voor de boekhouding?
Ja, Apuls bezoekt dagelijks klanten op hun kantoor of op locatie. Voor diverse vaste klanten hebben wij zelfs vaste dagen dat wij bij hun op kantoor zitten. Dit maakt de samenwerking erg prettig en direct.

Vragen? Vul het formulier in of bel ons

De voordelen van Apuls

Openingstijden

Heeft u een vraag?