Boekhouden is niet iedereen zijn favoriete klusje. En misschien heeft u als ondernemer in Sneek er ook amper tijd voor. Terwijl het wel een erg belangrijk onderdeel is, de administratie. En dus wilt u er natuurlijk ook zeker van zijn dat al het papierwerk tot in puntjes is verzorgd en de belastingaangiften correct en op tijd zijn verstuurd. Wij zijn graag uw boekhouder in Sneek. Bij Apuls kunnen we op vakkundige wijze uw boekhouding inrichten, verwerken, controleren en rapporteren.
We zijn oprecht betrokken bij uw onderneming. Als uw sparringpartner en vertrouwenspersoon denken we met u mee en geven we objectieve adviezen. Ook als het aankomt op lastige beslissingen. Dat is financiële ondersteuning waar u echt wat aan heeft. En dat kan bij ons op kantoor in Burgum, maar we komen ook net zo graag bij u in Sneek.
Online boekhouden in Sneek
Uw administratie doen we bij Apuls online. Daarvoor maken we gebruik van het Minox-Online boekhoudprogramma. Dit is een gebruiksvriendelijk programma, waarmee we ook eenvoudig met u kunnen samenwerken. Het bezit alle functies die het zou moeten hebben. En u heeft alles op één plek bij u in Sneek of elders, zonder papieren.
Voordelen van administratie ‘in the cloud’
Naast het feit dat online boekhouden snel en efficiënt werkt, heeft het via Apuls de volgende voordelen:
• Eenvoudig bijhouden van uw gehele administratie;
• Gemakkelijk online uitwisselen van gegevens;
• Snel advies en ondersteuning van Apuls.
Meer dan 20 jaar ervaring
Apuls heeft al meer dan 20 jaar ervaring, waarbij de relatie met de cliënt altijd voorop staat. We staan voor u klaar met meer dan tien medewerkers, die allen gespecialiseerd zijn in verschillende fiscale en financiële diensten.